ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Θεσσαλονίκη, 1 Φεβρουαρίου 2011
ΠΡΟΣ
1. κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Υπουργό Οικονομικών
2. κ. Κ. Σκανδαλίδη, Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΘΕΜΑ: «Απόψεις επί του Σχεδίου Νόμου: “Αρχή της Επαγγελματικής Ελευθερίας. Κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων” »
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
μετά από πολύ σύντομο διάστημα διαβούλευσης, κατατέθηκε στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Αρχή της Επαγγελματικής Ελευθερίας. Κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων», σε εκπλήρωση σχετικής δέσμευσης που ανέλαβε η Κυβέρνηση με το Μνημόνιο, για το «άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων» και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας.
Το Σχέδιο Νόμου φαίνεται να αγνοεί και πάντως δε φαίνεται να έχει αξιολογήσει το γεγονός ότι η άσκηση του γεωτεχνικού επαγγέλματος (Γεωπόνου, Δασολόγου, Κτηνιάτρου, Γεωλόγου, Ιχθυολόγου), τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, προϋποθέτει τη χορήγηση σχετικής άδειας από το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Ν.Π.Δ.Δ., με έδρα τη Θεσσαλονίκη, 33.000 μέλη και 10 Περιφερειακά Παραρτήματα σε ολόκληρη την Επικράτεια).
Συνακόλουθα, οι γεωτεχνικοί δεν περιλαμβάνονται μεταξύ των επαγγελματικών κλάδων για τους οποίους διατηρείται η μέχρι σήμερα χορηγούμενη, σε εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας, άδεια άσκησης επαγγέλματος. Ωστόσο, η μεταχείριση αυτή που επιφυλάσσει το Σχέδιο Νόμου για τα «κλειστά επαγγέλματα», πλήττει εντελώς αδικαιολόγητα το επάγγελμα του Γεωτεχνικού το οποίο ασκείται από (δυνάμει των χορηγουμένων ως άνω αδειών) απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης αντίστοιχων σχολών και είναι, αναμφισβήτητα, ένα ανοιχτό επάγγελμα που υπόκειται στους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης και γενικότερα της ελεύθερης αγοράς.
Τα επαγγέλματα των γεωτεχνικών δεν εμπίπτουν σε καμία από τις περιπτώσεις που απαριθμούνται στο άρθρο 2 του Σ/Ν και αφορούν αριθμητικούς, πληθυσμιακούς, γεωγραφικούς, ελαχίστων αποστάσεων, εταιρικούς κλπ περιορισμούς, κατά την άσκησή τους. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι δεν τίθεται ζήτημα «ανοίγματος» των ήδη «ανοικτών» γεωτεχνικών επαγγελμάτων.
Υπό τα ανωτέρω δεδομένα, η κατάργηση με το άρθρο 3 του Σ/Ν της προαναφερομένης Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος, η οποία χορηγείται μέχρι σήμερα με βάση τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 344/2000 «Άσκηση του επαγγέλματος του γεωτεχνικού», είναι, κατά την άποψή μας, παντελώς αστήρικτη και αδικαιολόγητη, για τους παρακάτω λόγους:
1. Η Άδεια αυτή αφορά άσκηση νομοθετικά ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων (γεωπόνου, δασολόγου, κτηνιάτρου, γεωλόγου, ιχθυολόγου), για την οποία απαιτείται πιστοποίηση ύπαρξης συγκεκριμένων επαγγελματικών προσόντων για όσους τα απέκτησαν στην Ελλάδα ή αναγνώριση των προσόντων αυτών, για όσους τα απέκτησαν στην αλλοδαπή.
2. Η θεσμοθέτηση της εν λόγω Άδειας από την Ελληνική πολιτεία, δικαιολογείται από επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος, δεδομένου ότι οι επαγγελματικές δραστηριότητες των κλάδων μας, όπως αυτές περιγράφονται στο Π.Δ. 344/2000, έχουν άμεση σχέση με τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας, τη διασφάλιση, μέσω των απαιτούμενων (φυτοϋγειονομικών, ποιοτικών, κτηνιατρικών κλπ) ελέγχων σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, της ποιότητας και της ασφάλειας των αγροτικών προϊόντων και των τροφίμων, την αειφορική διαχείριση των υδάτινων και λοιπών φυσικών πόρων, με έμφαση στην προστασία του δασικού πλούτου και του φυσικού περιβάλλοντος γενικότερα, τη μελέτη και κατασκευή έργων τόσο για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από φυσικές καταστροφές (πλημμύρες, σεισμοί, δασικές πυρκαγιές κλπ) όσο και για την αποκατάσταση των ζημιών που προκαλούνται από αυτές κ.α.. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις περιπτώσεις των λεγόμενων «διατροφικών σκανδάλων» (διοξίνες, γρίπη των πτηνών, σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια των βοοειδών, μελαμίνη στο γάλα, GMO στα τρόφιμα κ.α.) που συγκλόνισαν κατά το παρελθόν την κοινή γνώμη, τους κινδύνους των οποίων κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, με την επιστημονική τους γνώση, οι γεωτεχνικοί, προστατεύοντας με τον τρόπο αυτό την υγεία των καταναλωτών και γενικότερα το δημόσιο συμφέρον.
3. Η Άδεια χορηγείται με απόφαση του Δ.Σ. του ΓΕΩΤ.Ε.Ε, το αργότερο εντός δύο μηνών (διάστημα σαφώς μικρότερο από το τρίμηνο που αναφέρεται στο άρθρο 3 του Σ/Ν) από την κατάθεση της αίτησης του ενδιαφερομένου, μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών του και η χορήγησή της είναι υποχρεωτική εφ’ όσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις. Η εν λόγω Άδεια μπορεί να ανακληθεί στην περίπτωση σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η παράβαση των κανόνων του κώδικα επαγγελματικής δεοντολογίας, συναπτομένης με την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, όπως παραπάνω εκτέθηκε.
4. Η αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων των υπηκόων μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να ασκήσουν το επάγγελμα στην Ελλάδα και συνακόλουθα η έκδοση των σχετικών Αδειών Άσκησης Επαγγέλματος, ρυθμίζονται ήδη από το πρόσφατα εκδοθέν Π.Δ. 38/2010 (ΦΕΚ 78/Α΄), το οποίο ενσωμάτωσε, ύστερα από σημαντική καθυστέρηση, την Οδηγία 2005/36/ΕΚ «Σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων». Στο εν λόγω Διάταγμα προβλέπεται ότι:
• Η διενέργεια αντισταθμιστικών μέτρων, στις περιπτώσεις διαπίστωσης ουσιωδών διαφορών των προγραμμάτων σπουδών των Ελληνικών Πανεπιστημίων σε σχέση με τα αντίστοιχα άλλων χωρών της Ε.Ε., πραγματοποιείται, σύμφωνα με το άρθρο 14, από τη δημόσια αρχή που είναι αρμόδια για την έκδοση της σχετικής Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος (δηλαδή το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., σύμφωνα με τη θεσμοθετηθείσα ήδη γενική πρόβλεψη).
• Η αρμόδια διοικητική αρχή (δηλαδή το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., σύμφωνα με τη θεσμοθετηθείσα ήδη γενική πρόβλεψη), μετά την έκδοση της αναγνωριστικής απόφασης από το Σ.Α.Ε.Π., είναι υποχρεωμένη, χωρίς καθυστέρηση, να εγγράψει τον αιτούντα στα οικεία μητρώα και να εκδώσει την Άδεια Άσκηση Επαγγέλματος (Άρθρο 57)
• Στις περιπτώσεις προσωρινής και περιστασιακής παροχής γεωτεχνικών υπηρεσιών (Άρθρο 7), διενεργείται από την αρμόδια αρχή (δηλαδή από το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., βάσει της Κ.Υ.Α. υπ’ αριθ. 165261/ΙΑ/29-12-2010 – ΦΕΚ2157/Β΄) έλεγχος των επαγγελματικών προσόντων του παρόχου, δεδομένου ότι τα επαγγέλματα των γεωτεχνικών περιλαμβάνονται σε αυτά που σχετίζονται άμεσα με τη δημόσια υγεία και ασφάλεια (Παράρτημα VIII).
5. Η αναγκαιότητα της Άδειας Άσκησης των γεωτεχνικών επαγγελμάτων, δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια της διαδικασίας αμοιβαίας αξιολόγησης των νομοθεσιών και ειδικότερα στους περιορισμούς του άρθρου 16 της Οδηγίας 2006/123/ΕΚ, για την απελευθέρωση των υπηρεσιών στην εσωτερική αγορά. Κατά συνέπεια δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τη βούληση της Ελληνικής πολιτείας για την εν τάχει κατάργηση του υφιστάμενου νομικού καθεστώτος.
Στο παραπάνω πλαίσιο, το ΓΕΩΤ.Ε.Ε. έχει ήδη καταστεί φορέας, υπεύθυνος για την εφαρμογή, σε ότι αφορά του γεωτεχνικούς, των Οδηγιών 2005/36/ΕΚ και 20006/123/ΕΚ, όσο και του Π.Δ. 38/2010 και του Ν. 3844/2010, που ενσωμάτωσαν τις Οδηγίες αυτές στην εθνική νομοθεσία. Συνεπώς, είναι περισσότερο από προφανές ότι η απροσδόκητη κατάργηση των εν λόγω Αδειών Άσκησης Επαγγέλματος των Γεωτεχνικών, επιφέρει κυριολεκτικά μια πλήρη ανατροπή του υφιστάμενου εθνικού και κοινοτικού θεσμικού πλαισίου, σε κρίσιμο για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος πεδίο, με απροσδιόριστης έκτασης, δυσμενείς συνέπειες.
Τέλος, θεωρούμε ότι με την κατάργηση των Αδειών, πλήττεται καίρια η ίδια η υπόσταση του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., ως φορέα της καθ’ ύλην αποκέντρωσης, υπεύθυνου για τον έλεγχο της τήρησης των κανόνων επαγγελματικής δεοντολογίας από του γεωτεχνικούς και της νομιμότητας της δράσης τους, σε τομείς συναπτόμενους άμεσα και καταλυτικά, με την προστασία του δημοσίου συμφέροντος, όπως ανωτέρω εκτίθεται.
Ύστερα από τα παραπάνω, θεωρώντας ότι επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος το επιβάλλουν, ζητούμε να εξαιρεθούν από την κατάργηση των αδειών, οι Άδειες Άσκησης Επαγγέλματος των Γεωτεχνικών και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε συνεργασία που θα κινείται προς την κατεύθυνση αυτή.
Με τιμή,
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΓΕΩΤ.Ε.Ε.
Θεόδωρος Α. Μαρκόπουλος
Θεσσαλονίκη, 1 Φεβρουαρίου 2011
ΠΡΟΣ
1. κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Υπουργό Οικονομικών
2. κ. Κ. Σκανδαλίδη, Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΘΕΜΑ: «Απόψεις επί του Σχεδίου Νόμου: “Αρχή της Επαγγελματικής Ελευθερίας. Κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων” »
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
μετά από πολύ σύντομο διάστημα διαβούλευσης, κατατέθηκε στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Αρχή της Επαγγελματικής Ελευθερίας. Κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων», σε εκπλήρωση σχετικής δέσμευσης που ανέλαβε η Κυβέρνηση με το Μνημόνιο, για το «άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων» και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας.
Το Σχέδιο Νόμου φαίνεται να αγνοεί και πάντως δε φαίνεται να έχει αξιολογήσει το γεγονός ότι η άσκηση του γεωτεχνικού επαγγέλματος (Γεωπόνου, Δασολόγου, Κτηνιάτρου, Γεωλόγου, Ιχθυολόγου), τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, προϋποθέτει τη χορήγηση σχετικής άδειας από το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Ν.Π.Δ.Δ., με έδρα τη Θεσσαλονίκη, 33.000 μέλη και 10 Περιφερειακά Παραρτήματα σε ολόκληρη την Επικράτεια).
Συνακόλουθα, οι γεωτεχνικοί δεν περιλαμβάνονται μεταξύ των επαγγελματικών κλάδων για τους οποίους διατηρείται η μέχρι σήμερα χορηγούμενη, σε εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας, άδεια άσκησης επαγγέλματος. Ωστόσο, η μεταχείριση αυτή που επιφυλάσσει το Σχέδιο Νόμου για τα «κλειστά επαγγέλματα», πλήττει εντελώς αδικαιολόγητα το επάγγελμα του Γεωτεχνικού το οποίο ασκείται από (δυνάμει των χορηγουμένων ως άνω αδειών) απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης αντίστοιχων σχολών και είναι, αναμφισβήτητα, ένα ανοιχτό επάγγελμα που υπόκειται στους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης και γενικότερα της ελεύθερης αγοράς.
Τα επαγγέλματα των γεωτεχνικών δεν εμπίπτουν σε καμία από τις περιπτώσεις που απαριθμούνται στο άρθρο 2 του Σ/Ν και αφορούν αριθμητικούς, πληθυσμιακούς, γεωγραφικούς, ελαχίστων αποστάσεων, εταιρικούς κλπ περιορισμούς, κατά την άσκησή τους. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι δεν τίθεται ζήτημα «ανοίγματος» των ήδη «ανοικτών» γεωτεχνικών επαγγελμάτων.
Υπό τα ανωτέρω δεδομένα, η κατάργηση με το άρθρο 3 του Σ/Ν της προαναφερομένης Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος, η οποία χορηγείται μέχρι σήμερα με βάση τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 344/2000 «Άσκηση του επαγγέλματος του γεωτεχνικού», είναι, κατά την άποψή μας, παντελώς αστήρικτη και αδικαιολόγητη, για τους παρακάτω λόγους:
1. Η Άδεια αυτή αφορά άσκηση νομοθετικά ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων (γεωπόνου, δασολόγου, κτηνιάτρου, γεωλόγου, ιχθυολόγου), για την οποία απαιτείται πιστοποίηση ύπαρξης συγκεκριμένων επαγγελματικών προσόντων για όσους τα απέκτησαν στην Ελλάδα ή αναγνώριση των προσόντων αυτών, για όσους τα απέκτησαν στην αλλοδαπή.
2. Η θεσμοθέτηση της εν λόγω Άδειας από την Ελληνική πολιτεία, δικαιολογείται από επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος, δεδομένου ότι οι επαγγελματικές δραστηριότητες των κλάδων μας, όπως αυτές περιγράφονται στο Π.Δ. 344/2000, έχουν άμεση σχέση με τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας, τη διασφάλιση, μέσω των απαιτούμενων (φυτοϋγειονομικών, ποιοτικών, κτηνιατρικών κλπ) ελέγχων σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, της ποιότητας και της ασφάλειας των αγροτικών προϊόντων και των τροφίμων, την αειφορική διαχείριση των υδάτινων και λοιπών φυσικών πόρων, με έμφαση στην προστασία του δασικού πλούτου και του φυσικού περιβάλλοντος γενικότερα, τη μελέτη και κατασκευή έργων τόσο για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από φυσικές καταστροφές (πλημμύρες, σεισμοί, δασικές πυρκαγιές κλπ) όσο και για την αποκατάσταση των ζημιών που προκαλούνται από αυτές κ.α.. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις περιπτώσεις των λεγόμενων «διατροφικών σκανδάλων» (διοξίνες, γρίπη των πτηνών, σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια των βοοειδών, μελαμίνη στο γάλα, GMO στα τρόφιμα κ.α.) που συγκλόνισαν κατά το παρελθόν την κοινή γνώμη, τους κινδύνους των οποίων κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, με την επιστημονική τους γνώση, οι γεωτεχνικοί, προστατεύοντας με τον τρόπο αυτό την υγεία των καταναλωτών και γενικότερα το δημόσιο συμφέρον.
3. Η Άδεια χορηγείται με απόφαση του Δ.Σ. του ΓΕΩΤ.Ε.Ε, το αργότερο εντός δύο μηνών (διάστημα σαφώς μικρότερο από το τρίμηνο που αναφέρεται στο άρθρο 3 του Σ/Ν) από την κατάθεση της αίτησης του ενδιαφερομένου, μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών του και η χορήγησή της είναι υποχρεωτική εφ’ όσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις. Η εν λόγω Άδεια μπορεί να ανακληθεί στην περίπτωση σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η παράβαση των κανόνων του κώδικα επαγγελματικής δεοντολογίας, συναπτομένης με την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, όπως παραπάνω εκτέθηκε.
4. Η αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων των υπηκόων μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να ασκήσουν το επάγγελμα στην Ελλάδα και συνακόλουθα η έκδοση των σχετικών Αδειών Άσκησης Επαγγέλματος, ρυθμίζονται ήδη από το πρόσφατα εκδοθέν Π.Δ. 38/2010 (ΦΕΚ 78/Α΄), το οποίο ενσωμάτωσε, ύστερα από σημαντική καθυστέρηση, την Οδηγία 2005/36/ΕΚ «Σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων». Στο εν λόγω Διάταγμα προβλέπεται ότι:
• Η διενέργεια αντισταθμιστικών μέτρων, στις περιπτώσεις διαπίστωσης ουσιωδών διαφορών των προγραμμάτων σπουδών των Ελληνικών Πανεπιστημίων σε σχέση με τα αντίστοιχα άλλων χωρών της Ε.Ε., πραγματοποιείται, σύμφωνα με το άρθρο 14, από τη δημόσια αρχή που είναι αρμόδια για την έκδοση της σχετικής Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος (δηλαδή το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., σύμφωνα με τη θεσμοθετηθείσα ήδη γενική πρόβλεψη).
• Η αρμόδια διοικητική αρχή (δηλαδή το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., σύμφωνα με τη θεσμοθετηθείσα ήδη γενική πρόβλεψη), μετά την έκδοση της αναγνωριστικής απόφασης από το Σ.Α.Ε.Π., είναι υποχρεωμένη, χωρίς καθυστέρηση, να εγγράψει τον αιτούντα στα οικεία μητρώα και να εκδώσει την Άδεια Άσκηση Επαγγέλματος (Άρθρο 57)
• Στις περιπτώσεις προσωρινής και περιστασιακής παροχής γεωτεχνικών υπηρεσιών (Άρθρο 7), διενεργείται από την αρμόδια αρχή (δηλαδή από το ΓΕΩΤ.Ε.Ε., βάσει της Κ.Υ.Α. υπ’ αριθ. 165261/ΙΑ/29-12-2010 – ΦΕΚ2157/Β΄) έλεγχος των επαγγελματικών προσόντων του παρόχου, δεδομένου ότι τα επαγγέλματα των γεωτεχνικών περιλαμβάνονται σε αυτά που σχετίζονται άμεσα με τη δημόσια υγεία και ασφάλεια (Παράρτημα VIII).
5. Η αναγκαιότητα της Άδειας Άσκησης των γεωτεχνικών επαγγελμάτων, δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια της διαδικασίας αμοιβαίας αξιολόγησης των νομοθεσιών και ειδικότερα στους περιορισμούς του άρθρου 16 της Οδηγίας 2006/123/ΕΚ, για την απελευθέρωση των υπηρεσιών στην εσωτερική αγορά. Κατά συνέπεια δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τη βούληση της Ελληνικής πολιτείας για την εν τάχει κατάργηση του υφιστάμενου νομικού καθεστώτος.
Στο παραπάνω πλαίσιο, το ΓΕΩΤ.Ε.Ε. έχει ήδη καταστεί φορέας, υπεύθυνος για την εφαρμογή, σε ότι αφορά του γεωτεχνικούς, των Οδηγιών 2005/36/ΕΚ και 20006/123/ΕΚ, όσο και του Π.Δ. 38/2010 και του Ν. 3844/2010, που ενσωμάτωσαν τις Οδηγίες αυτές στην εθνική νομοθεσία. Συνεπώς, είναι περισσότερο από προφανές ότι η απροσδόκητη κατάργηση των εν λόγω Αδειών Άσκησης Επαγγέλματος των Γεωτεχνικών, επιφέρει κυριολεκτικά μια πλήρη ανατροπή του υφιστάμενου εθνικού και κοινοτικού θεσμικού πλαισίου, σε κρίσιμο για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος πεδίο, με απροσδιόριστης έκτασης, δυσμενείς συνέπειες.
Τέλος, θεωρούμε ότι με την κατάργηση των Αδειών, πλήττεται καίρια η ίδια η υπόσταση του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., ως φορέα της καθ’ ύλην αποκέντρωσης, υπεύθυνου για τον έλεγχο της τήρησης των κανόνων επαγγελματικής δεοντολογίας από του γεωτεχνικούς και της νομιμότητας της δράσης τους, σε τομείς συναπτόμενους άμεσα και καταλυτικά, με την προστασία του δημοσίου συμφέροντος, όπως ανωτέρω εκτίθεται.
Ύστερα από τα παραπάνω, θεωρώντας ότι επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος το επιβάλλουν, ζητούμε να εξαιρεθούν από την κατάργηση των αδειών, οι Άδειες Άσκησης Επαγγέλματος των Γεωτεχνικών και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε συνεργασία που θα κινείται προς την κατεύθυνση αυτή.
Με τιμή,
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΓΕΩΤ.Ε.Ε.
Θεόδωρος Α. Μαρκόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου