Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συναντήθηκε χθές 18 Φεβρουαρίου 2013 με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Μόσχο Κορασίδη για να συζητήσουμε το θέμα του νέου Οργανισμού του Υπουργείου.
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας ανέπτυξε τους τρεις (3) βασικούς άξονες που πρέπει κατά την Ομοσπονδία να έχει ο Οργανισμός και που είναι:
1. Εξασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας του προσωπικού που υπηρετεί στις Κεντρικές & Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες.
Το υπηρετούν προσωπικό στις 31-12-2012 ήταν 2030 άτομα και με τις αποχωρήσεις το 2016 θα είναι κάτω από 1.600 άτομα. Θεωρούμε ότι το προσωπικό αυτό δεν μπορεί να καλύψει τους στόχους που πρέπει να έχει ένα Υπουργείο που είναι πυλώνας της Εθνικής Οικονομίας και Ανάπτυξης υλοποιώντας τις πολιτικές όλου του φάσματος του πρωτογενούς τομέα, του ελέγχου της ποιότητας και των τιμών στα τρόφιμα.
2. Διατήρηση και ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου με την ένταξη της Γενικής Διεύθυνσης Δασών στο Υπουργείο.
3. Την διατήρηση και ενίσχυση των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του Υπουργείου με τη δημιουργία Δ/νσεων στις 13 Περιφέρειες της Χώρας με υπομονάδες σε κάθε Νομό για να μην υπάρξει θέμα μετακίνησης προσωπικού. Εδώ τέθηκε υπόψη του κ. Γενικού Γραμματέα η ξεχωριστή περίπτωση στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, όπως αποτυπώθηκε στην πρόταση του Συλλόγου Εργαζομένων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Ο Γενικός Γραμματέας μας ενημέρωσε σχετικά με τον Οργανισμό που συζητήθηκε στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και συγκεκριμένα:
1.Ο Οργανισμός του Υπουργείου δεν εγκρίθηκε από το Συμβούλιο όπως τα Οργανογράμματα τριών άλλων Υπουργείων λόγω διαφωνίας με την πρόταση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
2.Δεν συζητήθηκε θέμα κατανομής προσωπικού και οργανικών θέσεων. Ο Γενικός Γραμματέας εδώ μας διαβεβαίωσε ρητά ότι δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό στο Υπουργείο και τυχόν μείωση του προσωπικού θα καλυφθεί από τις συνταξιοδοτήσεις.
3.Θα δημιουργηθούν 7 Διευθύνσεις Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών με υπομονάδες σε κάθε Νομό, με διατήρηση των αρμοδιοτήτων και του προσωπικού.
4.Προχωρά η τοποθέτηση των συναδέλφων που έχουν βγει σε διαθεσιμότητα σε κενές θέσεις Υπηρεσιών Υπουργείων. Μάλιστα το Υπουργείο έχει δώσει πάνω από 200 κενές θέσεις για κάλυψη.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας όπως κάνει μέχρι σήμερα θα συνεχίσει να παρακολουθεί το θέμα του Οργανισμού μιας και θεωρεί ότι είναι κεντρικό θέμα το οποίο θα καθορίσει τόσο την προοπτική του Υπουργείου σαν μοχλός ανάπτυξης της χώρας αλλά και την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας του προσωπικού. Εμείς δεν θα ησυχάσουμε αν δεν δούμε αποτυπωμένες όλες τις θέσεις προσωπικού στο Προεδρικό Διάταγμα του νέου Οργανισμού.
Δηλώνουμε τέλος ότι δεν θα συνηγορήσουμε και θα αγωνιστούμε με κάθε τρόπο στην περαιτέρω συρρίκνωση του προσωπικού και των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συναντήθηκε χθές 18 Φεβρουαρίου 2013 με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Μόσχο Κορασίδη για να συζητήσουμε το θέμα του νέου Οργανισμού του Υπουργείου.
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας ανέπτυξε τους τρεις (3) βασικούς άξονες που πρέπει κατά την Ομοσπονδία να έχει ο Οργανισμός και που είναι:
1. Εξασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας του προσωπικού που υπηρετεί στις Κεντρικές & Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες.
Το υπηρετούν προσωπικό στις 31-12-2012 ήταν 2030 άτομα και με τις αποχωρήσεις το 2016 θα είναι κάτω από 1.600 άτομα. Θεωρούμε ότι το προσωπικό αυτό δεν μπορεί να καλύψει τους στόχους που πρέπει να έχει ένα Υπουργείο που είναι πυλώνας της Εθνικής Οικονομίας και Ανάπτυξης υλοποιώντας τις πολιτικές όλου του φάσματος του πρωτογενούς τομέα, του ελέγχου της ποιότητας και των τιμών στα τρόφιμα.
2. Διατήρηση και ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου με την ένταξη της Γενικής Διεύθυνσης Δασών στο Υπουργείο.
3. Την διατήρηση και ενίσχυση των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του Υπουργείου με τη δημιουργία Δ/νσεων στις 13 Περιφέρειες της Χώρας με υπομονάδες σε κάθε Νομό για να μην υπάρξει θέμα μετακίνησης προσωπικού. Εδώ τέθηκε υπόψη του κ. Γενικού Γραμματέα η ξεχωριστή περίπτωση στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, όπως αποτυπώθηκε στην πρόταση του Συλλόγου Εργαζομένων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Ο Γενικός Γραμματέας μας ενημέρωσε σχετικά με τον Οργανισμό που συζητήθηκε στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και συγκεκριμένα:
1.Ο Οργανισμός του Υπουργείου δεν εγκρίθηκε από το Συμβούλιο όπως τα Οργανογράμματα τριών άλλων Υπουργείων λόγω διαφωνίας με την πρόταση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
2.Δεν συζητήθηκε θέμα κατανομής προσωπικού και οργανικών θέσεων. Ο Γενικός Γραμματέας εδώ μας διαβεβαίωσε ρητά ότι δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό στο Υπουργείο και τυχόν μείωση του προσωπικού θα καλυφθεί από τις συνταξιοδοτήσεις.
3.Θα δημιουργηθούν 7 Διευθύνσεις Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών με υπομονάδες σε κάθε Νομό, με διατήρηση των αρμοδιοτήτων και του προσωπικού.
4.Προχωρά η τοποθέτηση των συναδέλφων που έχουν βγει σε διαθεσιμότητα σε κενές θέσεις Υπηρεσιών Υπουργείων. Μάλιστα το Υπουργείο έχει δώσει πάνω από 200 κενές θέσεις για κάλυψη.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας όπως κάνει μέχρι σήμερα θα συνεχίσει να παρακολουθεί το θέμα του Οργανισμού μιας και θεωρεί ότι είναι κεντρικό θέμα το οποίο θα καθορίσει τόσο την προοπτική του Υπουργείου σαν μοχλός ανάπτυξης της χώρας αλλά και την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας του προσωπικού. Εμείς δεν θα ησυχάσουμε αν δεν δούμε αποτυπωμένες όλες τις θέσεις προσωπικού στο Προεδρικό Διάταγμα του νέου Οργανισμού.
Δηλώνουμε τέλος ότι δεν θα συνηγορήσουμε και θα αγωνιστούμε με κάθε τρόπο στην περαιτέρω συρρίκνωση του προσωπικού και των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
(ΠΟΣΕΥΓ)
Αχαρνών 2 Τ.Κ. 10176 Αθήνα
Τηλ.:210-5234189, 210-2124041
FΑΧ: 210-5232240
e-mail:
ax2u128@minagric.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου