• Μειονεκτικές περιοχές
Σύμφωνα με Οδηγία 85/148/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 29ης Ιανουαρίου 1985 και τις τροποποιήσεις που ακολουθούν, όπως αναφέρεται στο υπ’ αριθμ. 12 υπόψη της ΚΥΑ, προσδιορίζονται και κατανέμονται οι περιοχές της Ελλάδας στις εν λόγω κατηγορίες.
• Αγρότης Ειδικού Καθεστώτος
Στα πλαίσια του Μέτρου 123Α του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) της περιόδου 2007-2013 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής», οι αγρότες ειδικού καθεστώτος δεν είναι δικαιούχοι.
Σύμφωνα με Οδηγία 85/148/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 29ης Ιανουαρίου 1985 και τις τροποποιήσεις που ακολουθούν, όπως αναφέρεται στο υπ’ αριθμ. 12 υπόψη της ΚΥΑ, προσδιορίζονται και κατανέμονται οι περιοχές της Ελλάδας στις εν λόγω κατηγορίες.
• Αγρότης Ειδικού Καθεστώτος
Στα πλαίσια του Μέτρου 123Α του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) της περιόδου 2007-2013 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής», οι αγρότες ειδικού καθεστώτος δεν είναι δικαιούχοι.
• Υποβολή Δικαιολογητικών Αίτησης Ενίσχυσης (ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ)
Σε περίπτωση που υπάρχουν ελλείψεις στα έξης και μόνο δικαιολογητικά της αίτησης ενίσχυσης: α) άδεια λειτουργίας ή και εγκατάστασης, β) προκαταρκτική Περιβαλλοντική Εκτίμηση ή απαλλακτικό έγγραφο, γ) έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, δ) προέγκριση ή έγκριση της άδειας διάθεσης αποβλήτων ή απαλλακτικό έγγραφο, είναι δυνατό να προσκομισθούν οι αιτήσεις έκδοσης των ανωτέρω εγγράφων από άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες , χωρίς όμως να αντικαθίσταται η αναγκαιότητα προσκόμισης τους. Ο εν δυνάμει δικαιούχος οφείλει να τα προσκομίσει εντός δυο μηνών από την ημερομηνία του εγγράφου γνωστοποίησης των ελλείψεων αυτών και η Υπηρεσία θέτει το φάκελο στο αρχείο μέχρι τη συμπλήρωση του, όπως ισχύει σύμφωνα με το Άρθρο 10, παρ.2 της ΚΥΑ.
• Εκσυγχρονισμός χωρίς αύξηση δυναμικότητας της μονάδας για όλες τις Δράσεις
Σημειώνεται ότι όπως αναφέρεται στο ΠΑΡΑΤΗΜΑ Γ, Άρθρο 3, παρ. 11, της ΥΑ τα επενδυτικά σχέδια εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων μονάδων δεν μπορεί να επιφέρουν αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας αυτών σε ποσοστό μεγαλύτερο του 20% και μπορεί να υλοποιούνται με ή χωρίς αλλαγή του τόπου εγκατάστασης. Εάν η προκύπτουσα αύξηση της δυναμικότητας υπερβαίνει το ως άνω όριο, το επενδυτικό σχέδιο χαρακτηρίζεται ως επέκταση.
Συνεπώς στις δράσεις οι οποίες αναφέρονται σε εκσυγχρονισμό χωρίς αύξηση δυναμικότητας των μονάδων, θα πρέπει για το προτεινόμενο επενδυτικό σχέδιο να μην προκύπτει αύξηση >20% που κατά συνέπεια λογίζεται ως επέκταση.
Πλήθος άλλων ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί στην Υπηρεσία μας, καλύπτονται πλήρως από το θεσμικό πλαίσιο της προκήρυξης καθώς και από τις διευκρινίσεις που έχουν ήδη αναρτηθεί.
Σημειώνουμε ότι τα ερωτήματα που δεν έχουν απαντηθεί μέχρι σήμερα, αφορούν διευκρινίσεις ενεργειών περί σκοπιμότητας υλοποίησης επενδύσεων, αρμοδιότητα η οποία αναφέρεται αποκλειστικά στον εν δυνάμει δικαιούχο των αιτήσεων ενίσχυσης.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Για τη βαθμολόγηση των αιτήσεων ενίσχυσης και συγκεκριμένα για το κριτήριο που αφορά στη ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η / ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΚΡΙΤΗΡΙΟ 5), ισχύουν όσο αναφέρονται στο Παράρτημα Γ/Γ “ΟΔΗΓΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ / ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ” και διαγράφεται το κάτωθι κείμενο: «παραγωγή ανανεωσίμων πηγών ενέργειας συμπεριλαμβανομένης και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων ή οι δαπάνες για την προστασία του περιβάλλοντος και της εργασιακής ασφάλειας υπολογίζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25% του συνολικού επιλέξιμου προϋπολογισμού της επένδυσης» το οποίο έχει παρεισφρήσει στο λογιστικό φύλλο υπολογισμού εκ σφάλματος.
Ακολουθεί η ορθή μορφή του Πίνακα στον οποίο περιλαμβάνεται το ΚΡΙΤΗΡΙΟ 5 - ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η / ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου