Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα, παρ’ όλη την υψηλή τους ποιότητα, δεν
είναι αναγνωρίσιμα στις αγορές του εξωτερικού γεγονός που τα καθιστούν
ευάλωτα έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού. Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας
και της ανταγωνιστικότητας μέσω της δημιουργίας επώνυμων Ελληνικών
Αγροδιατροφικών Προϊόντων (brands) στο εξωτερικό είναι περισσότερο
αναγκαία από ποτέ.
Το προτεινόμενο σεμινάριο έρχεται να καλύψει το μεγάλο κενό που
υφίσταται σ’ αυτό το πεδίο και έχει ως στόχο... την ολοκληρωμένη υποστήριξη
παραγωγών, μεταποιητών ή/και στελέχη εταιριών προϊόντων του
αγροδιατροφικού τομέα που πιστεύουν ότι η εξωστρέφεια αποτελεί λύση και
μπορεί να επιτευχθεί με την οργανωμένη προώθηση και εγκατάσταση των
προϊόντων τους σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
Το πρόγραμμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη εισαγωγική προσέγγιση ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα:
Το πρόγραμμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη εισαγωγική προσέγγιση ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα:
- Αξιολόγηση της εξαγωγικής τους ικανότητας
- Ανάπτυξης και διαχείρισης αγροδιατροφικών επιχειρήσεων με εξαγωγική κατεύθυνση,
- Branding αγροδιατροφικών προϊόντων
Θεματολογία:
- Τι σημαίνει «εξαγωγή» και επιλογές διάθεσης αγροτικών προϊόντων
- Στρατηγικός Σχεδιασμός Αγροδιατροφικής Επιχείρησης με Εξαγωγική Κατεύθυνση με βάση την Καινοτομία: Entrepreneurship/Start-up, Μοντέλο Επιχείρησης με βάση το «Why-how-what», εφαρμογή των αρχών του Project Management
- Διάγνωση εξαγωγικής ικανότητας: Εσωτερική ανάλυση επιχείρησης
- Εξαγωγικό Επιχειρηματικό Σχέδιο, Εξαγωγικό Marketing, Τάσεις και εργαλεία στο On-line Marketing , Έρευνα Ξένων Αγορών
- Branding και διαφοροποίηση προϊόντος
- Πρακτική Άσκηση βασισμένη στη διδακτέα ύλη-Συμπεράσματα
Σε ποιους απευθύνεται:
- Παραγωγοί αγροδιατροφικών προϊόντων
- Στελέχη εταιριών του αγροδιατροφικού τομέα
- Ιδιώτες ή νέοι αγρότες που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν ή/και να επεκτείνουν εξαγωγικές δραστηριότητες αγροδιατροφικών προϊόντων.
Εκπαιδευτικό Υλικό:
Διδακτικές Σημειώσεις, Βιβλιογραφικές Αναφορές, Δραστηριότητες, Ασκήσεις
Διάρκεια: 9 ώρες
Ημερομηνία και Τόπος Διεξαγωγής:
Αθήνα:
Σάββατο 23 Μαρτίου, ώρα 10:00-19:00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασσιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι
Θεσσαλονίκη:
Σάββατο 13 Απριλίου, ώρα 10:00-19:00
Ξενοδοχείο Μediterranean Ρalace, Σαλαμίνος 3, Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Κόστος: 160 €
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέσω ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Για Δήλωση Συμμετοχής: Πατήστε Εδώ
Διδακτικές Σημειώσεις, Βιβλιογραφικές Αναφορές, Δραστηριότητες, Ασκήσεις
Διάρκεια: 9 ώρες
Ημερομηνία και Τόπος Διεξαγωγής:
Αθήνα:
Σάββατο 23 Μαρτίου, ώρα 10:00-19:00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασσιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι
Θεσσαλονίκη:
Σάββατο 13 Απριλίου, ώρα 10:00-19:00
Ξενοδοχείο Μediterranean Ρalace, Σαλαμίνος 3, Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Κόστος: 160 €
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέσω ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Για Δήλωση Συμμετοχής: Πατήστε Εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου