Στην Ελλάδα , έχουμε τα πρόβλημα της
ποιότητας του αέρα στους εσωτερικούς χώρους να είναι στα υψηλά επίπεδα
λόγω της αναπτυσσόμενης ενδοοικιακής ατμοσφαιρικής ρύπανσης, έρχεται να
προστεθεί και η επιμόλυνση από τα “Αόρατα χημικά κοκτέιλ και τα ρυπογόνα μικροβιακά φορτία” που είναι εγκλωβισμένα στα φυλαγμένα χαλιά.
Το πρόβλημα ξεκινά από τα νοικοκυριά, όταν στο σκεπτικό τους έχουν το ότι δεν μπορούν να αντέξουν την οικονομική επιβάρυνση από μία ποιοτικά υπεύθυνη εταιρεία καθαρισμού ταπήτων – ταπετσαριών. Έτσι προσπαθούν να κάνουν...
την περισσότερη δουλειά μόνοι τους, θέλοντας να τα διατηρούν υποτίθεται καθαρά και όμορφα, σπαταλώντας πολύ χρόνο, ενεργεία-χρήμα, ξαναρυπαίνοντας το εσωτερικό περιβάλλον με τα ” Αόρατα χημικά κοκτέιλ και ρυπογόνα μικροβιακά φορτία” να παραμένουν εγκλωβισμένα στα φυλαγμένα χαλιά
Συνεχίζει με τις προσφερόμενες υπηρεσίες καθαρισμού, διότι η ανάγκη για καθαρισμό των χαλιών με τις παρερχόμενες υπηρεσίες να μην είναι μόνον θέμα αισθητικής αλλά και υγείας, δυστυχώς όμως τις περισσότερες φορές οι υπηρεσίες που προσφέρονται να είναι ελλιπείς ή εντελώς ακατάλληλες, γενικές χωρίς την αποτελεσματικότητα της ποιοτικά εξειδικευμένης καθαριότητας που έχει προσφερθεί στον καταναλωτή.
Είναι ένας από τους επιπλέον λόγους που θα πρέπει οι καταναλωτές να προσέχουν ιδιαίτερα, όταν παραλαμβάνουν χαλιά από άτομα που τους έχουν προσφέρει υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές , η και από καθαριστές οι οποίοι δεν παραδίδουν αυτά που συμφώνησαν με τον καταναλωτή.
Πολλαπλά τα προβλήματα σε χαλιά υποτίθεται καθαρά, ξεβαμμένα, ξεθωριασμένα από τον ήλιο , κιτρινισμένα , με τους καταναλωτές να το διαπιστώνουν και με όλα αυτά να αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη, μέσα από τις δυσκολίες της καθημερινότητάς, για οικονομικότερες εναλλακτικές επαγγελματικές λύσεις με Βio Εφαρμογές στην καθαριότητα.
Η αυξημένη ενημέρωση με ενημερωτικές αναφορές για την χαμηλή ποιότητα καθαρισμού των χαλιών που βλάπτει σοβαρά την υγεία, αλλά και την Επιτακτική ανάγκη για ορθή επιλογή του επαγγελματία καθαριστή ταπήτων –ταπετσαριών, έχουν σαν στόχο την Ασφαλή Υγιεινή των καταναλωτών ,την Διαφάνεια με έλεγχο Εφαρμοστικότητας.
Το Διαδίκτυο ως μέσο πληροφόρησης είναι ένα βασικό εργαλείο, με σοβαρή θέση στην καθημερινότητά των καταναλωτών, στις μέρες μας . Στον κλάδο της Βιομηχανίας καθαρισμού Ταπήτων-ινωδών επιφανίων, αρχίζει να βλέπει και να συγκρίνει έτσι ώστε να αποφεύγει περιπτώσεις , όπως μια ‘‘οικογενειακή επιχείρηση με πολλά χρόνια πείρα’’ να ειδικεύεται στο οικολογικό πλύσιμο και φροντίδα των χαλιών , με μια περιστροφική στην αυλή και με ειδική μεταχείριση στα ευαίσθητα χειροποίητα σε απλώστρες με τετράγωνα ξύλα στον ήλιο, “για να τα απαλλάσσει από τα ακάρεα”.
Διαπιστώνει πως μια περιστροφική, μια Extraction μια Νεροτριβή και τα χαλιά απλωμένα στον ήλιο, “για να σκοτώνονται τα μικρόβια”, αλλά και όταν υπάρχει ένα “πιεστικό για το Car”, προσθέτοντας το “Carpet Wash”, να λέγονται Ταπητοκαθαριστήρια.
Αναγνωρίζει την επαγγελματική απορρύπανση από το “διφορούμενο καθάρισμα”, το φρεσκάρισμα, τις Bio-Εφαρνογες με επαγγελματική αναζωογόνηση και εξυγίανση, από Υποτιθέμενους επαγγελματίες που αντιγραφούν χωρίς να μπορούν να παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες παραπλανώντας τους καταναλωτές, πως το τίναγμα γίνεται με το τιναχτήρι και όχι με το συσκευαστικό, αλλά και ότι “Βιολογικός καθαρισμός γίνετε στην ψυττάλεια” για να συγκρίνει τα Βιολογικά Ταπητοκαθαριστήρια και τους Βιολογικούς καθαρισμούς
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι, δεν μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα της ενασχόλησης των ατόμων που προσφέρουν υπηρεσίες στο επάγγελμα, χωρίς να γνωρίζουν στοιχειώδεις κανόνες από καθαρισμό. Με σεβασμό λοιπόν στις ανάγκες των καταναλωτών, γίνονται προσπάθειες με ενημέρωση για τις μεγάλες συνέπιες στην υγεία, την οικονομία αλλά και το περιβάλλον από την χαμηλή ποιότητα καθαρισμού των χαλιών.
Με τα προαναφερόμενα διαπιστώνουμε ότι για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων με στόχο την εγγυημένη ποιότητα για ένα Ασφαλέστερο και Υγιέστερο Περιβάλλον για τους καταναλωτές δεν εξαρτώνται τα πάντα από τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τα σωμάτια, με την ανάλυση του Κ.Δ για την κοινωνική προσφορά του στην Ανθρώπινη Ευαισθησία της Εταιρικής Ευθύνης , αλλά και από τι απαιτήσεις έχουν οι καταναλωτές.
Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να συνδέουν την υγεία με τον εσωτερικά περιβάλλοντα χώρο, βλέποντας τις φτηνές λύσεις, της «εύκολης-πρόχειρης συμβατικής καθαριότητας», να είναι πιο ακριβές σε σχέση πάντα με τα ποιότητα, είτε γιατί τις πληρώνουν με επιπτώσεις στην υγεία λόγω της εσωτερικής επιμόλυνσης από τους ανακυκλωνόμενους ¨ρυπογόνους μολυσματικούς παράγοντες, είτε με οικονομικές επιβαρύνσεις στην περιουσία τους κλπ
Το ενδιαφέρον στο Πρόγραμμα Φροντίζω να Ζω Ανθρώπινα , για βελτίωση των συνθηκών προστασίας της Υγείας στους εσωτερικούς χώρους , αρχίζει να γίνεται μεγαλύτερο όταν ενεργή συμβολή έχουν όλοι , από τη συμμετοχή από τη συμμετοχή της οικογένειας ,της πολυκατοικίας, των τοπικών και πληθυσμιακών ομάδων, των κυβερνητικών η μη-κυβερνητικών οργανισμών, συλλογών, σωματείων, ιδρυμάτων και φορέων, με μια αναδημοσίευση ή ένα e-mail κ.λ.π
Πληροφορίες ζητήσετε μας στο email info@klintec.gr με πλήρη στοιχεία, η καλεστε στο τηλέφωνο 2104829839, 6932245887
Cleaning Advisor
Το πρόβλημα ξεκινά από τα νοικοκυριά, όταν στο σκεπτικό τους έχουν το ότι δεν μπορούν να αντέξουν την οικονομική επιβάρυνση από μία ποιοτικά υπεύθυνη εταιρεία καθαρισμού ταπήτων – ταπετσαριών. Έτσι προσπαθούν να κάνουν...
την περισσότερη δουλειά μόνοι τους, θέλοντας να τα διατηρούν υποτίθεται καθαρά και όμορφα, σπαταλώντας πολύ χρόνο, ενεργεία-χρήμα, ξαναρυπαίνοντας το εσωτερικό περιβάλλον με τα ” Αόρατα χημικά κοκτέιλ και ρυπογόνα μικροβιακά φορτία” να παραμένουν εγκλωβισμένα στα φυλαγμένα χαλιά
Συνεχίζει με τις προσφερόμενες υπηρεσίες καθαρισμού, διότι η ανάγκη για καθαρισμό των χαλιών με τις παρερχόμενες υπηρεσίες να μην είναι μόνον θέμα αισθητικής αλλά και υγείας, δυστυχώς όμως τις περισσότερες φορές οι υπηρεσίες που προσφέρονται να είναι ελλιπείς ή εντελώς ακατάλληλες, γενικές χωρίς την αποτελεσματικότητα της ποιοτικά εξειδικευμένης καθαριότητας που έχει προσφερθεί στον καταναλωτή.
Είναι ένας από τους επιπλέον λόγους που θα πρέπει οι καταναλωτές να προσέχουν ιδιαίτερα, όταν παραλαμβάνουν χαλιά από άτομα που τους έχουν προσφέρει υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές , η και από καθαριστές οι οποίοι δεν παραδίδουν αυτά που συμφώνησαν με τον καταναλωτή.
Πολλαπλά τα προβλήματα σε χαλιά υποτίθεται καθαρά, ξεβαμμένα, ξεθωριασμένα από τον ήλιο , κιτρινισμένα , με τους καταναλωτές να το διαπιστώνουν και με όλα αυτά να αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη, μέσα από τις δυσκολίες της καθημερινότητάς, για οικονομικότερες εναλλακτικές επαγγελματικές λύσεις με Βio Εφαρμογές στην καθαριότητα.
Η αυξημένη ενημέρωση με ενημερωτικές αναφορές για την χαμηλή ποιότητα καθαρισμού των χαλιών που βλάπτει σοβαρά την υγεία, αλλά και την Επιτακτική ανάγκη για ορθή επιλογή του επαγγελματία καθαριστή ταπήτων –ταπετσαριών, έχουν σαν στόχο την Ασφαλή Υγιεινή των καταναλωτών ,την Διαφάνεια με έλεγχο Εφαρμοστικότητας.
Το Διαδίκτυο ως μέσο πληροφόρησης είναι ένα βασικό εργαλείο, με σοβαρή θέση στην καθημερινότητά των καταναλωτών, στις μέρες μας . Στον κλάδο της Βιομηχανίας καθαρισμού Ταπήτων-ινωδών επιφανίων, αρχίζει να βλέπει και να συγκρίνει έτσι ώστε να αποφεύγει περιπτώσεις , όπως μια ‘‘οικογενειακή επιχείρηση με πολλά χρόνια πείρα’’ να ειδικεύεται στο οικολογικό πλύσιμο και φροντίδα των χαλιών , με μια περιστροφική στην αυλή και με ειδική μεταχείριση στα ευαίσθητα χειροποίητα σε απλώστρες με τετράγωνα ξύλα στον ήλιο, “για να τα απαλλάσσει από τα ακάρεα”.
Διαπιστώνει πως μια περιστροφική, μια Extraction μια Νεροτριβή και τα χαλιά απλωμένα στον ήλιο, “για να σκοτώνονται τα μικρόβια”, αλλά και όταν υπάρχει ένα “πιεστικό για το Car”, προσθέτοντας το “Carpet Wash”, να λέγονται Ταπητοκαθαριστήρια.
Αναγνωρίζει την επαγγελματική απορρύπανση από το “διφορούμενο καθάρισμα”, το φρεσκάρισμα, τις Bio-Εφαρνογες με επαγγελματική αναζωογόνηση και εξυγίανση, από Υποτιθέμενους επαγγελματίες που αντιγραφούν χωρίς να μπορούν να παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες παραπλανώντας τους καταναλωτές, πως το τίναγμα γίνεται με το τιναχτήρι και όχι με το συσκευαστικό, αλλά και ότι “Βιολογικός καθαρισμός γίνετε στην ψυττάλεια” για να συγκρίνει τα Βιολογικά Ταπητοκαθαριστήρια και τους Βιολογικούς καθαρισμούς
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι, δεν μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα της ενασχόλησης των ατόμων που προσφέρουν υπηρεσίες στο επάγγελμα, χωρίς να γνωρίζουν στοιχειώδεις κανόνες από καθαρισμό. Με σεβασμό λοιπόν στις ανάγκες των καταναλωτών, γίνονται προσπάθειες με ενημέρωση για τις μεγάλες συνέπιες στην υγεία, την οικονομία αλλά και το περιβάλλον από την χαμηλή ποιότητα καθαρισμού των χαλιών.
Με τα προαναφερόμενα διαπιστώνουμε ότι για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων με στόχο την εγγυημένη ποιότητα για ένα Ασφαλέστερο και Υγιέστερο Περιβάλλον για τους καταναλωτές δεν εξαρτώνται τα πάντα από τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τα σωμάτια, με την ανάλυση του Κ.Δ για την κοινωνική προσφορά του στην Ανθρώπινη Ευαισθησία της Εταιρικής Ευθύνης , αλλά και από τι απαιτήσεις έχουν οι καταναλωτές.
Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να συνδέουν την υγεία με τον εσωτερικά περιβάλλοντα χώρο, βλέποντας τις φτηνές λύσεις, της «εύκολης-πρόχειρης συμβατικής καθαριότητας», να είναι πιο ακριβές σε σχέση πάντα με τα ποιότητα, είτε γιατί τις πληρώνουν με επιπτώσεις στην υγεία λόγω της εσωτερικής επιμόλυνσης από τους ανακυκλωνόμενους ¨ρυπογόνους μολυσματικούς παράγοντες, είτε με οικονομικές επιβαρύνσεις στην περιουσία τους κλπ
Το ενδιαφέρον στο Πρόγραμμα Φροντίζω να Ζω Ανθρώπινα , για βελτίωση των συνθηκών προστασίας της Υγείας στους εσωτερικούς χώρους , αρχίζει να γίνεται μεγαλύτερο όταν ενεργή συμβολή έχουν όλοι , από τη συμμετοχή από τη συμμετοχή της οικογένειας ,της πολυκατοικίας, των τοπικών και πληθυσμιακών ομάδων, των κυβερνητικών η μη-κυβερνητικών οργανισμών, συλλογών, σωματείων, ιδρυμάτων και φορέων, με μια αναδημοσίευση ή ένα e-mail κ.λ.π
Πληροφορίες ζητήσετε μας στο email info@klintec.gr με πλήρη στοιχεία, η καλεστε στο τηλέφωνο 2104829839, 6932245887
Φροντίζω να Ζω Ανθρώπινα
Ιωάννης ΒγενήςCleaning Advisor
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου