Εγκρίθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η συμφωνία για τον Κανονισμό για την προώθηση των γεωργικών προϊόντων στην εσωτερική αγορά και σε Τρίτες Χώρες, με ψήφους 557 υπέρ, 102 κατά και 12 αποχές.
Με την υιοθέτηση του Κανονισμού, επιτυγχάνεται άλλος ένας στόχος που είχε θέσει η Ελληνική Προεδρία πριν τη λήξη της θητείας του παρόντος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κάτι που προκάλεσε την ικανοποίηση της Προεδρίας μας.
Στα θετικά που προβλέπονται από την έγκριση του Κανονισμού είναι η χρηματοδότηση σε ποσοστό 75% για όλα τα προγράμματα...
προώθησης και 85% σε περιπτώσεις κρίσεων που απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια για την προώθηση των γεωργικών προϊόντων. Τα ποσοστά αυτά αυξάνονται κατά 5 μονάδες, γίνονται δηλαδή 80% και 90% αντίστοιχα, όταν οι οργανώσεις που τα διαχειρίζονται είναι εγκατεστημένες σε χώρες που βιώνουν δημοσιονομική κρίση. Επίσης, προβλέπεται:
- αύξηση πωλήσεων και ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε περίπτωση διατροφικών κρίσεων
- αυτόματη ανάληψη πρωτοβουλιών από την Επιτροπή, για να προχωρά σε δράσεις στις περιπτώσεις κρίσεων που έχουν οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των καταναλωτών
επέκταση πεδίου εφαρμογής των μέτρων (βαμβάκι, ορισμένα μεταποιημένα διατροφικά προϊόντα).
Ο νέος Κανονισμός, θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου του 2015, ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί.
Με την υιοθέτηση του Κανονισμού, επιτυγχάνεται άλλος ένας στόχος που είχε θέσει η Ελληνική Προεδρία πριν τη λήξη της θητείας του παρόντος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κάτι που προκάλεσε την ικανοποίηση της Προεδρίας μας.
Στα θετικά που προβλέπονται από την έγκριση του Κανονισμού είναι η χρηματοδότηση σε ποσοστό 75% για όλα τα προγράμματα...
προώθησης και 85% σε περιπτώσεις κρίσεων που απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια για την προώθηση των γεωργικών προϊόντων. Τα ποσοστά αυτά αυξάνονται κατά 5 μονάδες, γίνονται δηλαδή 80% και 90% αντίστοιχα, όταν οι οργανώσεις που τα διαχειρίζονται είναι εγκατεστημένες σε χώρες που βιώνουν δημοσιονομική κρίση. Επίσης, προβλέπεται:
- αύξηση πωλήσεων και ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε περίπτωση διατροφικών κρίσεων
- αυτόματη ανάληψη πρωτοβουλιών από την Επιτροπή, για να προχωρά σε δράσεις στις περιπτώσεις κρίσεων που έχουν οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των καταναλωτών
επέκταση πεδίου εφαρμογής των μέτρων (βαμβάκι, ορισμένα μεταποιημένα διατροφικά προϊόντα).
Ο νέος Κανονισμός, θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου του 2015, ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου